Vedenie účtovníctva
Účtovnú agendu spracovávame podľa požiadaviek klienta na vlastnom programovom vybavení v priestoroch našej ekonomickej kancelárie. Snahou spoločnosti je, aby služby, ktoré poskytuje neboli len strohými a automaticky poskytnutými informáciami, ale aby boli predovšetkým prínosom pre rast a dynamický rozvoj spoločnosti klienta.
Poskytujeme:
- vedenie daňovej evidencie fyzickým osobám
- vedenie jednoduchého účtovníctva pre podnikateľské subjekty
- vedenie podvojného účtovníctva pre podnikateľské subjekty
- spracovanie účtovníctva aj spätne
- revízia účtovníctva
- spracovanie podkladov a evidenicia DPH, k cestnej dani
- spracovanie riadnej účtovnej závierky
- spracovanie mimoriadnej účtovnej závierky
- spracovanie štatistických výkazov pre Národnú banku, štatistické úrady, Intrastat
- vypracovanie ročnej účtovnej závierky a priznania k daní z príjmu FO a PO, komunikácia s daňovými úradmi
- realizujeme aj vedenie účtovníctva pri likvidácii spoločností
Formu vedenia účtovníctva ponúkame:
- on-line, v úzkej spolupráci s klientom
- klasická forma spracovania účtovných dokladov v našej spoločnosti
- externá forma spracovania účtovných dokladov u klienta
Mzdová agenda
Každá firma chce mať istotu, že procesy a postupy s ich zamestnancami sú v súlade so zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zákonom o zdravotnom poistení, zákonom o službách v zamestnanosti, zákonom o dani z príjmov. Práve preto Vám ponúkame kompletné služby mzdovej a personálnej agendy.
Pri spracovávaní miezd naša spoločnosť uprednostňuje elektronickú komunikáciu s klientami a poisťovňami v rozsahu, v akom to táto oblasť dovoľuje.
Komplexné spracovanie mdovej agendy :
- výpočet a evidenci miezd pre zamestnancov
- spracovanie a zasielanie hlásení pre poiťovne a daňový úrad
- príprava obálok s výplatnou páskou pre každého zamestnanca
- vypracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň zo závislej činnosti
- spracovanie ročného zúčtovania zdravotního poistenia
- príprava bankových prevodov v papierovej alebo elektronickém forme
- spracovanie potrebných potvrdení
Poradenstvo
Naša spoločnosť veľmi úspešne poskytuje aj poradenské služby v rôznych oblastiach. Pomáhame nájsť riešenia konkrétnych odborných problémov. Týmito problémami je obvykle spôsob účtovania, oceňovania alebo vykazovania určitej ekonomickej udalosti, pracovno-právne problémy.
Podnikateľské poradenstvo nie je určené len pre vznikajúce alebo mladé firmy, ale aj pre firmy, ktoré inovujú, či rozširujú svoju činnosť a musia tak čeliť novým neznámym prekážkam. V takýchto prípadoch dokážeme ponúknuť komplexné riešenie vzniknutého problému i vo viacerých alternatívach.
Na objednávku sme schopní vypracovať finančné analýzy podľa požiadaviek klienta.
Optimalizácia daňových povinností - v rámci optimalizácie vyhodnocujeme základ dane ešte v priebehu zdaňovacieho obdobia a navrhujeme klientovi vhodné riešenia pre optimálne zdanenie jeho výsledkov hospodárenia pri rešpektovaní platných legislatívnych noriem.
Vypracovanie daňových priznaní - na základe informácií z účtovnej evidencie, obchodných dokumentov spoločnosti a jej činnosti pripravíme a vyčíslime základ dane ako aj samotné daňové priznanie klienta.
Priebežné alebo jednorazové poradenstvo v otázkach zdaňovania - poskytujeme na základe špecifikácie klienta a to od mesačnej kontroly dokladov na účely správneho zahŕňania do základu dane, cez poradenstvo pri uzatváraní obchodných zmlúv až po riešenie konkrétnych klientom špecifikovaných obchodných prípadov alebo operácií.
Prehľad a sledovanie legislatívnych zmien v daňovom práve - meniace a vyvíjajúce sa predpisy pre zahrňovanie jednotlivých položiek do základu dane si vyžadujú neustálu informovanosť podnikateľa pre jeho rozhodovací proces. Zabezpečujeme informácie jednoduchou a prístupnou formou tak, aby sa dali včas a správne aplikovať pri podnikateľskej činnosti spoločnosti.
Zastupovanie v daňovom konaní - v rámci zastupovania v daňovom konaní na základe splnomocnenia klientom, jednáme s daňovým úradom, vybavujeme žiadosti o predĺženie lehoty na podanie daňového priznania, zastupujeme klienta pri daňovej kontrole, poskytneme adresu pre doručovanie, pripravujeme odvolania, žiadosti o obnovu konania atď.
Registrácia platiteľov daní - daňovník je povinný do 30 dní od svojho vzniku sa zaregistrovať na príslušnom daňovom úrade na účely platenia dane z príjmov, v prípade splnenia určitých zákonom stanovených kritérií je povinný sa zaregistrovať na účely platiteľa dane z pridanej hodnoty, v prípade daňovníka vykonávajúceho ekonomickú činnosť sa môže právnická alebo fyzická osoba registrovať na báze dobrovoľnosti. Včasnú registráciu ako i potrebné náležitosti v rámci služby registrácie pripravíme za Vás.
Zostavovanie výročnej správy - na základe údajov z účtovnej evidencie a v spolupráci s vedením spoločnosti pripravíme informácie o vývoji činnosti a finančnej situácii spoločnosti, o jej predpokladanom budúcom vývoji ako aj zhodnotenie významných finančných a obchodných ukazovateľov spoločnosti. Zabezpečíme, aby výročná správa spoločnosti obsahovala všetky náležitosti predpísané legislatívou SR
Asistencia pri zakladaní obchodných spoločností -pre klientov, ktorí majú záujem o založenie obchodnej spoločnosti na Slovensku poskytujeme komplexné služby asistencie a pomoci. Tieto spočívajú v poskytnutí adekvátnych informácií, registrácia spoločnosti v spolupráci s právnikom na obchodnom registri, poskytnutie sídla spoločnosti, zastupovanie v daňovom konaní, zavedenie účtovnej evidencie, kontakt s finančnými inštitúciami, inštitúciami sociálneho zabezpečenia, zabezpečenie ostatných služieb.